دل به تو دادم

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/04/clock.js">

ساعت فلش
دل به تو دادم
نوشته شده توسط : مهسا و رضا

 من بی پناهم تو بی گناهی - دل به تو دادم ، چه اشتباهی از تو کشیدم شکل کبوتر - نقاشی ام رو بگذار و بگذر تو این نبودی ، من بد کشیدم - آخه دلت رو هرگز ندیدم تو بی گناهی ، من بی پناهم - ایمن بمانی





:: بازدید از این مطلب : 1034
|
امتیاز مطلب : 422
|
تعداد امتیازدهندگان : 127
|
مجموع امتیاز : 127
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
M@H@M@D در تاریخ : 1390/1/16/2 - - گفته است :

وبت عالی یه سر هم به من بزن . دوست دارم باهم تبادل بنر داشته باشیم خواستی بنرم تو وب هم هست آدرسش هم هست خوشحال می شم تبادل لینک کنم با هات.



/commenting/avatars/avatar04.jpg
امید در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلام دوست گلم خیلی خوشمل بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما